אחזקת מבנים עם חברה שמובילה בתחום

 

חיפוש אחר חברה שמבצעת אחזקת מבנים ובניינים הוא תהליך מורכב, חברות רבות אשר מבצעות אחזקת מבנים לפעמים נוטות לזלזל בלקוחות.

כיוון שהלקוחות חתומים על הסכמים בדרך כלל לשנים רבות, מה באמת עליכם לדרוש מהחברה שמבצעת לכם ניהול למבנה שלכם, האם לדרוש תחזוקה הולמת.

האם לדרוש שירות טוב? ומדוע לא לדרוש את הכול ביחד? אז הנה מספר דברים שעליכם לבדוק רק לפני שאתם סוגרים חוזה עם חברת אחזקת מבנים

הנה מספר דברים שהחברה אמורה לבצע לכם בתחזוקה שוטפת:

ניהול ועד בית – ניהול ועד בית כולל את כל השירותים הדרושים לכם לדוגמא: מיסים, שיפוצים, גינון, בטיחות, אבטחה, וכל מה שדרוש לכם בעצם ברמת ועד הבית.

חשמל – חשוב שהחברה תדע לתחזק את החשמל בבניין באופן סדיר, למקרה של תקלה, שתמיד יהיה למי להתקשר ולאן לפנות, לפעמים המעלית נתקעת ב2 בלילה, ואתם חייבים לדעת שיש לכם את החשמלאי המקצועי שזמין עבורכם תמיד והחברת ניהול מספקת אותו

גינון – יש לכם גינה בבניין? מצוין! החברת ניהול ואחזקה אמורה לבצע לכם גם עבודות גינון פשוטות ותחזוקה פשוטה, לדוגמא כיסוח דשא או עבודה באמצעות מפוח על מנת לבצע ניקוי יסודי של הגינה של הבניין, דבר אשר חשוב למרבית הדיירים בבניין

תמיכה 24/7 – החשמל בבניין לא עובד? האור התקלקל? המעלית לא עובדת? בגלל זה חברות אחזקת מבנים קיימות, חשוב לדרוש תמיכה ועזרה 24 שעות ו7 ימים בשבוע על מנת לדעת שאתם ביידים טובות במשך כל הזמן הזה.

חברות אחזקות מבנים רבות מספקות שירותים נוספים בתשלום לדוגמא, אבטחה לבניין, כאשר אתם רוצים לדעת שאתם יכולים לישון בשקט אחד הדברים החשובים הוא מצלמות אבטחה, ולכן גם אם מדובר בתוספת תשלום קטנה כדאי לשלם מעט כסף על מנת להנות משקט נפשי ולישון בלילה ולדעת שיש מי שמצלם את המקום בצורה חכמה ומעודכנת במיוחד.

איך לדעת לעשות את הבחירה הנכונה ולבחור חברה אמינה ומוצלחת

הניסיון הוא הפקטור המרכזי כאשר בוחרים חברה לתחזוקה של המבנה, חברה בעלת ניסיון רב עם מוניטין של שנים רבות היא בדרך כלל חברה טובה ומוצלחת יותר מחברה שהתחילה את דרכה לפני מספר חודשים, חשוב לבדוק המלצות של לקוחות קודמים ולא להתבייש ולדרוש מבעל העסק לדבר עם דיירים של בניין אחר על מנת לבדוק מה רמת התחזוקה והאם הלקוחות מרוצים, לקוחות מרוצים בדרך כלל כאשר מעניקים להם שירות מוצלח ואיכותי וזמינים עבורם במשך כל השבוע.

 

לפרטים נוספים צרו קשר